دوربین مداربسته برای باغ با بهترین کیفیت

دوربین مداربسته برای باغ با بهترین کیفیت که می تواند مانع از مزاحمت و خرابکاری، سرقت اموال و … شود را در مدل های متنوع از طریق این سایت با قیمت مناسب خریداری کنید.
باغ و ویلا که یکی از مکان هایی است که خانواده ها آخر هفته ها را برای گذراندن اوقات فراغت خود به آنجا می روند و به تفریح و استراحت می پردازند و به همین خاطر باید امنیت آن تامین گردد و بسیاری با استخدام سرایدار محافظت از اموال و سرمایه خود را انجام می دهند و یا سگ های نگهبان می باشد اما بهترین کار نصب سیستم های نظارتی و اعلام سرقت می باشد.

دوربین مداربسته برای باغ

مزیت های استفاده از دوربین مداربسته در باغ

  1. نظارت بر باغ حتی در مواقعی که در باغ حضور نداشت
  2. کنترل ورود و خروج
  3. مشاهده تصاویر دوربین از راه دور
  4. جلوگیری از سرقت و خرابکاری
  5. گیاهان و گل های باغ را کنترل و بررسی می کنید
  6. کنترل حیوانات

مزیت استفاده از دوربین مداربسته در باغ

انتخاب سیستم نظارتی مناسب باغ

انتخاب نوع سیستم نظارتی برای ویلا بستگی به اهداف و نیازهای شما دارد. معمولا با توجه به حساسیت پایین این اماکن از دوربین مداربسته آنالوگ HD برای این محل ها استفاده می شود.

به ویژه سیستم AHD با توجه به نزدیک بودن به قیمت تجهیزات آنالوگ و ارائه کیفیت تصویر به مراتب بالاتر می تواند انتخاب خوبی برای پایین آوردن هزینه تمام شده پیاده سازی یک سیستم نظارتی برای ویلا باشد.

اما در صورتی که کیفیت تصویر از اولویت بالایی برخوردار بوده پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم مداربسته تحت شبکه (IP) می باشد که می تواند تمام نیازهای شما را در زمینه نظارت تصویری پاسخگو باشد.

انتخاب سیستم نظارتی مناسب باغ

برای انتخاب دوربین مداربسته برای باغ با بهترین کیفیت و در عین حال قیمت بصرفه می توانید با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید و هم از خدمات مشاوره جهت مدل مناسب بهره بگیرید.
منبع: centercctv.ir

تماس با ما